Inhoud en resultaat


Samen onderzoeken we jouw werksituatie en de wijze waarop je communiceert en handelt. Graag reik ik je handvatten aan, waardoor je effectiever communiceert, prettiger werkt en samenwerkt met anderen.

Aan bod kunnen komen:

  • de omgang met werkdruk en verzoeken
  • het duidelijk bepalen en benoemen van je grenzen en wensen
  • het op een juiste wijze delegeren van taken en verantwoordelijkheden
  • het constructief geven en ontvangen van feedback
  • het effect van jouw eigen communicatie op anderen
  • het adequaat omgaan en reageren op klachten, kritiek en weerstand
  • het creëren van draagvlak
  • het aansturen, begeleiden en motiveren van medewerkers en collega's



Door jouw persoonlijke effectiviteit te vergroten en je eigen communicatie te verbeteren, blijf jij met meer gemak in jouw eigen kracht staan. Je bent in staat om:

  • ontspannen om te gaan met verzoeken en werkdruk
  • je grenzen helder te stellen
  • je wensen kenbaar te maken
  • je taken beter af te stemmen met collega's
  • je werkzaamheden daadwerkelijk over te dragen
  • anderen te enthousiasmeren voor jouw ideeën
  • klantgericht te communiceren, ook in lastige situaties
  • de klanttevredenheid te vergroten
  • effectief te communiceren en constructief samen te werken met anderen
  • samen meer te bereiken met minder moeite én meer plezier

 


'Een pad ontstaat door er op te lopen'